איך לבחור מקצוע בהייטק ב2023

פול סטאק, מרקטינג, פרודקט, QA – אנחנו שומעים כל כך הרבה מושגים בכל הקשור למקצועות בענף ההייטק, אך איך נדע במה באמת כדאי לנו לבחור? בחירת מקצוע בענף ההייטק בשנת 2023 כוללת פרמטרים שונים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמבצעים את הבחירה.

 

ענף ההייטק 

ענף ההייטק, המתייחס לתעשיות שמתעסקות בטכנולוגיות מתקדמות, הפך בשנים האחרונות לענף המבוקש ביותר מבחינה תעסוקתית, ולא סתם. הענף הזה כולל משכורות גבוהות במיוחד ותנאי עבודה טובים מאוד, שכמעט ובלתי אפשרי למצוא בתעשיות אחרות. יחד עם העניין הרב שיש במקומות רבים בענף זה, אפשר למצוא ענף אידיאלי בשוק התעסוקה, שבשנת 2023 השמיים נראים בהירים עבורו.

 

מקצועות רבים

הייטק היא מילה כוללת כפי שכבר אמרנו, אך תחת מקצועות ההייטק נכנסים מקצועות ותפקידים רבים ומגוונים. בעוד שמהנדס פול סטאק יכול למצוא את עצמו בעיקר מתעסק בתכנות של חלקים שונים, בודק תוכנה ימצא את עצמו מבצע עבודה אחרת. חשוב להכיר את המקצועות השונים, כדי להבין קודם כל איזה סוג עבודה יכולה לעניין אתכם.

 

התאמה לכישורים שלכם 

לאנשים שונים יש כישורים שונים. מי שטוב מאוד למשל במחשבים ובעל חשיבה מעמיקה, יכול למצוא את עצמו מתאים למקצועות התכנות בהייטק. מנגד, אנשים שפחות מתחברים לתכנות יכולים למצוא גם הם מקצועות אחרים בהייטק, שאינם דורשים בהכרח התעסקות טכנולוגית, אך יכולים להעניק גם כן משכורות גבוהות ותנאים טובים.

 

יד על הדופק 

ההייטק הוא שוק שמשתנה בקצב מהיר מאוד. לעומת שווקים אחרים, שיכולים להישאר די קבועים מבחינה תעסוקתית, בענף ההייטק, גם ב-2023, צצים תפקידים חדשים ועולות משרות חדשות. חשוב להיות עם היד על הדופק במקרה הזה, כלומר להתעניין במשרות השונות ובתפקידים השונים שמגיחים אל עולם ההייטק.

 

עוד מידע שיסייע לכם בבחירה 

לא סתם אומרים שידע זה כוח. ככל שאנחנו נחשפים ליותר מידע אמין ומדויק, כך הסיכוי שלנו לקבל החלטה נכונה, כמו בחירת מקצוע בענף ההייטק, גבוה יותר. עם הטכנולוגית, חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים, תוכלו לקבל מידע כזה. היכנסו לאתר הטכנולוגית וקראו עוד על עולם ההייטק והמקצועות השונים.

הקריירה שלך מתחילה כאן.
חיפוש משרות בחינם.

שתף

דילוג לתוכן