בקצב ה-bit

חוויית התשלום בדרך לשדרוג משמעותי ותתאים את עצמה גם לדור החדש שרוצה, ובצדק, לקבל הכול עכשיו ומיד

 

טל ציון

 

כשגרתי בראשון לציון ורציתי להצטרף לתשלומי חשבון המים לעירייה, ניתנו לי שתי אפשרויות: או שתגיע פיזית למשרדים, או שתשלח לנו באימייל את מספר כרטיס האשראי. אלא שחוץ מבעיר היין הישראלית, גרתי עשור בלונדון וביליתי מספר שנים ברחבי גרמניה. באירופה, בלתי נתפס שמישהו יעלה בדעתו לבקש כרטיס אשראי בצורה כל כך לא מאובטחת.                               

 

בראשון לציון לא הייתה אפשרות לשלם באינטרנט, ואנחנו כעובדי הטכנולוגית והבנק יודעים מה המשמעות של מספר כרטיס שמגיע לידיים הלא נכונות. לכן, אנחנו מבינים את החשיבות האדירה של שירות כמו bit עבור הלקוחות שלנו.

 

משלמים על הכול ב-bit


אפליקציית bit נולדה כהעברה בין אנשים, P2P. השירות צמח והתפתח לאיסוף כספים בקבוצה, תשלום בקוד QR, כרטיס אשראי ביטקארד, שמגיע עם עולם הטבות שלם, תשלום ב-NFC באנדרואיד ועוד.

 

לאחרונה, כחלק מההתרחבות, ניתן לשלם ב-bit באתרים ממשלתיים ומוניציפליים (היי עיריית ראשון, אנחנו יודעים שאת בין הראשונות שאפשרו לתושבים לשלם בביט!), וגם באתרי מכירות אונליין ובאפליקציות. 

 

לדוגמה, בא לכם להתחדש במלתחה עדכנית לקראת הקיץ. נכנסתם לאתר קסטרו, אספתם לעגלה את הפריטים שאתם הכי אוהבים והגיע הזמן לשלם. כשאתם בוחרים לשלם ב-bit, ייפתח לכם חלון iframe, שמראה קוד QR לתשלום, שאותו יש לסרוק באפליקציה – ואחר כך תוחזרו לאתר של קסטרו. כדי שאנשים לא ינטשו את התהליך באמצע, החלטנו לשפר את זה.

 

עכשיו ומיד


אם למילניאלז עוד איכשהו יש קצת סבלנות (ממש מעט, לא להיסחף), דור ה-Z, שכבר נולד לעידן הדיגיטלי, התרגל לקבל הכול עכשיו ומיד, בלי לחכות. אלו אנשים שרוצים שהכול יונגש מבלי שירגישו שהם עבדו, ואת זה בדיוק החידוש של bit מביא. 

 

תשכחו מכל ה-iframe והחלונות הקופצים. השירות החדש מפחית את כמות ההקלדות וההזנות, ומפשט את הליך הקנייה. בהרשמה הראשונית, הלקוחות מזינים את כל פרטיהם, כולל הכתובת, כך שכשהם יקנו בקסטרו או בדומינו׳ס, בית העסק כבר יראה את הכתובת שמקושרת למספר הטלפון שלהם ויידע לאן לשלוח להם את המוצר. 

 

אני עדיין לא יכול לספר מה אנחנו מתכננים עבור השירות חמש שנים קדימה, אבל כן אשתף בחזון האישי שלי ולאן אני שואף שנגיע: הייתי רוצה שביט תיכנס לעולם ה-Blockchain, מסחר בביטקוין ומטבעות קריפטו, מסחר בשוק ההון, ותהיה מרכז החיים של הלקוחות בעולם התשלומים. 

 

הקריירה שלך מתחילה כאן.
חיפוש משרות בחינם.

שתף

דילוג לתוכן