האנשים שיעזרו לכם להתפתח

האנשים שיעזרו לכם להתפתח

רוצים לנהל את הקריירה ולנווט את המסלול שלכם בתוך החטיבה? הכירו את ה-Career Builders שלנו 

מיכל פלד בן ארי

אם הלכתם בימים האחרונים במסדרונות החטיבה, בוודאי נתקלתם באנשים עם ברווזונים כחולים על השולחן. אלה הם 22 ה-Career Builders (שגרירי הקריירה) שהכשרנו בחודשים האחרונים, והם מחכים לשמוע מכל מי שרוצה לדעת איך מתפתחים בחטיבה. 

זו הזדמנות מצוינת לקבוע איתם פגישה, להכיר את ההזדמנויות בחטיבה ולראות מה מתאים לכם. 

לנהל את הקריירה

22 ה-Builders הם עובדים ומנהלים נפלאים, שמגיעים ממגוון יחידות בחטיבה. הם בעלי ניסיון בתפקידים מגוונים, אוהבי אנשים, כאלה שתמיד מגיעים אליהם כדי להתייעץ, או לקבל עצות טובות. הם עברו סדנה שהכשירה אותם לסייע לאחרים בבנייה של תוכניות התפתחות וניהול קריירה. 

הסדנה עסקה בהקניית כלים לעיבוד נקודות החוזק, תחומי העניין, השאיפות והמיומנויות שלכם, העובדים. זאת, במטרה לעזור לכם להגדיר את כיווני ההתפתחות המועדפים עליכם, ולחשוף אתכם להזדמנויות התפתחות במגוון הערוצים שלחטיבה יש להציע.

גם אני זכיתי להצטרף לצוות השגרירים ולעבור את ההכשרה הזו. אחרי כל כך הרבה שנות ניסיון בעולמות HR, אני יכולה לומר שהסדנה המעולה הזו נתנה לי המון כלים בעולמות של ניהול קריירה.

יפנו לכם את הזמן

אני חייבת להודות שכשיצאנו עם תהליך ההכשרה שלהם, לא הבנתי עד הסוף איך זה הולך להיות מיושם. הרי למי מאתנו יש זמן בתוך שגרת המשימות היומיומית? איך באמת ה-Builders יתפנו לשיחות אישיות עם האנשים?

אבל בשבוע הצמיחה (ה-Growth Week), שהתקיים לפני כחודש ושעליו סיפרתי בגיליון 55, נערכו 40 שיחות כאלה בין Builders לעובדים. התגובות של שני הצדדים נתנו לנו הרבה נחת, והבנו שזה מצליח.

השגרירים שיתפו אותנו בסיפוק שהשיחות נתנו להם, ובהרגשה הנפלאה לעזור לאחרים – והם אפילו תיאמו שיחות המשך. 

תקבעו איתנו

לא סיימנו פה. בימים אלו אנחנו עושים זום-אין על הקבוצה הנפלאה הזו, ומדי שבוע אנחנו מציגים לכם במייל ארבעה Builders מתוך הצוות. אנחנו משתפים קצת בפרטים אישיים עליהם וכמובן מזמינים את כל האנשים בחטיבה לקבוע שיחות איתם. 

מידע על ה-Career Builders ניתן למצוא בעמוד ניהול קריירה בפורטל הטכנולוגית

אז קדימה, מזמינים אתכם לפנות אלינו, ולתאם פגישה.

הקריירה שלך מתחילה כאן.
חיפוש משרות בחינם.

שתף

דילוג לתוכן