מה כדאי לדעת לפני שמגישים קורות חיים למשרת מפתח פול סטאק?

עולם ההייטק הוא ללא ספק המקום שרבים חולמים לעבוד בו. זה לא רק המשכורות הגבוהות שעליהם אנחנו שומעים כל העת שאותם מקבלים העובדים בתחום, אלא גם התנאים המפנקים ומקומות העבודה הנוצצים שקורצים לצעירים ומבוגרים כאחת. אז נכון, הרבה מאוד אנשים מחליטים ביום בהיר לעשות הסבת מקצוע, הם לוקחים קורס פול סטאק עליו הם משלמים בדרך כלל הרבה מאוד כסף, ובסופו של דבר מגלים שזה לא כל כך קל להתקבל לעבודה בתחום. אחד השלבים החשובים ביותר כדי למצוא את משרת החלומות, הוא הגשת קורות חיים בצורה נכונה, בצורה שיסתכלו עליהם ולא ימשיכו הלאה.

כיצד מגישים קורות חיים למשרת פולסטאק בצורה נכונה?

כפי שאתם בוודאי מבינים, אתם לא המועמדים היחידים שמגישים את קורות החיים עבור המשרה המדוברת. למעשה, לעיתים מדובר אפילו על מאות קורות חיים המגיעות לחברה שצריכה למיין ולבדוק בכדי להחליט מיהם המועמדים שיגיעו לראיון. בגלל הקלות הרבה שבה שולחים כיום קורות חיים, החברות נאלצות להתמודד עם עומס של מסמכים שמגיעים אליהם, ובדיוק בשביל זה הן משתמשות עם תוכנות חכמות שיודעות לסנן קורות חיים של פול סטאק. ולכן, כדאי מאוד לבצע את כתיבת קורות החיים בצורה המתאימה לסינון הזה, בכדי לוודא שהסיכוי שלכם להתקבל למשרה יישמר. למשל – ישנן חברות המגדירות את התוכנה לסנן קורות חיים שנכתבו בשפה העברית (ולא באנגלית), ישנם כאלה שמעדיפים לקבל אנשים בעלי תואר מאוניברסיטה או מכללה מוכרת וכן הלאה.

כיצד אדע אם קורות החיים שלי טובים?

מאחר ועולם הגיוס להייטק הוא גדול ומורכב כל כך, זה לא בושה לבקשה עזרה מאנשים שמבינים בתחום בכדי להצליח להתקדם. למעשה, גם עזרה בתשלום בניסוח קורות חיים בצורה הטובה ביותר יכולה להיות עסקה משתלמת, כאשר בזכות זה תוכלו להרוויח עוד כמה חודשים בהם לא תהיו מחוסרי עבודה. כמו כן, תוכלו לחפש עבודה בחברות הייטק ישראליות אשר הדרישות שלהן בדרך כלל נמוכות יותר מאשר חברות בינלאומיות, כמו למשל ” הטכנולוגית – בנק הפועלים” חטיבת ההייטק של בנק הפועלים המציעה באתר שלה משרות רבות המתאימות לאנשי הייטק עם ובלי ניסיון.

הקריירה שלך מתחילה כאן.
חיפוש משרות בחינם.

שתף

דילוג לתוכן