המשרה סגורה, לא ניתן להגיש קורות חיים.
קטגוריה:
Business Processes
System Analyst
מיקום:
תל אביב
סוג משרה:
משרה מלאה

המחלקה הינה “האוטוריטה” לפיתוח אפליקציות עם הפנים לבנקאי. אנחנו בימים אלה עוברים לעבוד בתצורה של טרייב Bankers interaction ולמודל עבודה אג’ילי. אנחנו אחראים להגדיר ולמממש את חזון הפלטפורמות של Banker Interaction במערכות הבנקאיות השונות תוך אספקת חווית משתמש מיטבית ללקוחות הפנים שלנו – הבנקאים בכלל חטיבות הבנק. אנחנו מיצרים פלטפורמות לשיפור העצמה הדיגיטלית כמו למשל חתימה מרחוק. אנו בונים את היכולות של הבנק בתחום ה- multichannel על מנת לאפשר לטרייבים המוצריים של הבנק (טרייב אשראי, טרייב משכנתאות, bit ועוד) לפעול באופן עצמאי בכלל הערוצים הקיימים בבנק. אצלנו מונחים כמו kubernetes, microservices, Salesforce הם עניין שבשגרה והאחריות שלנו היא לספק פלטפורמות יציבות, מהימנות ובטוחות כאלה המאפשרות מעקב ובקרה אחר כלל המוצרים והשירותים שהבנק מציע. אז אם אתם מחפשים סביבה דינמית, מתפתחת, כזו שמחברת בין נקודות, ומייצרת חווית דיגיטציה מהסרטים- זה המקום בשבילכם.

אנחנו מחפשים מנתח/ת מערכות. במסגרת התפקיד מנתח/ת המערכות יילווה את המוביל הטכנולוגי וייתן מענה בשיח מול בעלי העניין העסקיים והטכנולוגיים כדי לזהות, לנתח ולתרגם דרישות עסקיות לפונקציונליות במערכת Salesforce וינהיג את העיצוב, הפיתוח וההטמעה של המערכת בארגון.
כמו כן, במסגרת התפקיד נדרש יהיה לייצר תכנון ואפיון אינטגרציות עם מגוון מוצרים ומערכות בבנק תוך כתיבת מסמכים מפורטים, הכוללים את הצרכים העסקיים, פירוט התהליכים, אובייקטים, נתונים וממשקים מולם תתבצע אינטגרציה.

 

דרישות המשרה:

● הבנה עמוקה ונסיון בפלטפורמת Salesforce CRM בכלל ועם Sales/Service/Experience Cloud בפרט.
● מיומנות בהתאמת Salesforce באמצעים דקלרטיביים כגון Flow, Flow Orchestrator, Validation rules, Approval Processes, Lightning App Builder, ועוד.
● הכרת מודל הנתונים של Salesforce ויכולת הרחבתו.
● הכרת מודל ההרשאות והאבטחה של Salesforce
● ניסיון עם שיטות אנליזה עסקית ומתודולוגיית עבודה כגון Agile, Domain Driven Design ו-Design Thinking.
● מיומנויות תקשורת בין אישית מעולות עם היכולת להסביר מושגים מורכבים בצורה ברורה ויעילה.
● מיומנויות עבודה בסביבה שיתופית עם צוותים מתחומים שונים ומגוונים
● יכולת ניהול מספר יוזמות מקבילות
יתרון:
● תואר ראשון במדעי המחשב, מערכות מידע או תחומים דומים
● הסמכות Salesforce ADM 201/211, Service Cloud Consultant, Sales Cloud Consultant.
● ניסיון קודם בתחום הפיננסים

כתובת משרה

פרטים נוספים

שתף

שתף

דילוג לתוכן